DeScharensliep.nl Handelsvoorwaarden
Uw gebruik van DeScharensliep.nl online marketingplatform www.descharensliep.nl (hierna het platform genoemd) wordt beschouwd als een acceptatie van de algemene voorwaarden van DeScharensliep.nl, inclusief ons beleid voor de verwerking van persoonsgegevens en ons cookiebeleid.
Algemene informatie
DeScharensliep.nl is onderdeel van:
Skærsliberen.dk ApS
Adres: Langs Skoven 8, st. | 8541 Skødstrup | Denemarken
E-mailadres: slib@skarsliberen.dk
CVR-nr.: 42481203
Handelsvoorwaarden
1. De dienst
1.1 Het platform faciliteert een boekingsfunctie, waarmee u messen slijpen (hierna service genoemd) kunt boeken bij een messenslijper (hierna aanbieder genoemd). Het platform en de aanbieders staan niet in een superieur-ondergeschikte verhouding tot elkaar en de individuele aanbieder functioneert dus als een zelfstandig handelende derde partij (freelancer). Het platform bevat en ontsluit feitelijke informatie die het mogelijk maakt om contact tussen klanten en aanbieders te faciliteren.
1.2. De dienst wordt beheerd en uitgevoerd door de aanbieders die hun diensten via het platform aanbieden.
1.3. Door uw gebruik van het platform accepteert u dat het platform geen verantwoordelijkheid op zich neemt voor de diensten die door een aanbieder worden geleverd, en dat het platform niet verantwoordelijk is in verband met geschillen tussen u en een aanbieder.
2. Boeking van diensten
2.1 Het boeken van diensten vindt op elk moment plaats via het platform. Persoonlijke ondersteuning is beschikbaar van maandag tot en met donderdag om van 9.00 tot 16.00 en vrijdag om 9.00 uur tot 15.30.
3. Betaling
3.1. Tenzij anders vermeld, dienen klanten van het platform te allen tijde de richtlijnen te volgen die van toepassing zijn voor het boeken en betalen van de dienst.
3.2. Betalen kan via iDeal op de website. Wanneer de service is uitgevoerd, wordt het bedrag dat is opgegeven bij het boeken van de service van uw rekening afgeschreven. Het platform heeft geen toegang tot uw kaartgegevens en kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor misbruik van uw kaartgegevens.
3.3. Het is de individuele aanbieder die de prijs voor zijn dienst bepaalt. De prijs is inclusief alle kosten.
3.4. U stemt ermee in dat het platform namens de betreffende aanbieder betalingen van u accepteert.
3.5. Factuur/bon kan desgewenst worden doorgestuurd.
3.6. De totaalprijs voor de aangeschafte dienst staat op uw kassabon. Buiten de vermelde totaalprijs zijn er geen extra kosten.
4. Levering
4.1. De aanbieders bepalen zelf in welke postcodes ze hun diensten aanbieden.
4.2. De aanbieders bepalen zelf welke producten ze slijpen en met welke apparatuur ze slijpen.
4.3. De aanbieders bepalen zelf of het slijpen op het adres van de klant plaatsvindt of dat ze het ophalen/bezorgen en slijpen in een werkplaats. Bij het ophalen/afgeven van messen wordt van de klant verwacht dat hij de messen stevig in een theedoek heeft gewikkeld en daarna in een plastic of kartonnen doos met deksel heeft gedaan (vgl. wapenwet).
6. Aansprakelijkheid/klacht
6.1. Het platform is alleen een tussenpersoon van diensten van een aanbieder en wijst elke verantwoordelijkheid af voor de diensten die door de aanbieder worden geleverd.
6.2. Het platform levert geen diensten en is alleen een tussenpersoon tussen een klant en een onafhankelijke aanbieder. Daarom moeten alle klachten en schadeclaims aan de aanbieder worden gericht en niet aan het platform.
6.3. Bij een geschil over de behandeling van messen, moet de klant dit kunnen documenteren met gedateerde foto's van voor en na de service. Het platform moedigt alle aanbieders ook aan om fotodocumentatie te maken van messen in slechte staat (krassen, kerven, enz.) voordat de service wordt uitgevoerd.
6.4. Het platform is als enige verantwoordelijk voor het administratieve gedeelte van de dienst.
6.5. Als er fouten of onvolkomenheden in de dienst zijn of er schade is ontstaan en er met de aanbieder niet tot een oplossing kan worden gekomen, neem dan direct na uitvoering van de dienst contact op met het platform. In dergelijke gevallen is fotodocumentatie vereist zoals in punt 6.3 voordat het platform verplicht is om een oplossing voor de klant te vinden.
6.6. Als er fouten of tekortkomingen in de service zijn of als er schade is opgetreden, neemt het platform de verantwoordelijkheid voor het opnieuw sturen van een aanbieder als het resultaat niet bevredigend is.
7. Annuleringsvoorwaarden/herroepingsrecht
7.1. Wanneer u boekt, geeft u uw toestemming dat de aanbieder kan beginnen met het leveren van de dienst en dat het herroepingsrecht eindigt wanneer de dienst is geleverd. Als u opzegt voordat de dienst is voltooid (terwijl de dienst aan de gang is), heeft de aanbieder het recht om een redelijke vergoeding in rekening te brengen voor het al verrichte werk.
7.2. Als u uw boeking wilt annuleren, moet u contact opnemen met het platform en uw aanbieder voordat de service wordt geleverd. Alle annuleringen dienen uiterlijk 24 uur voor het afgesproken tijdstip in gediend te worden. U kunt telefonisch of per e-mail opzeggen. Bij ziekte of een andere urgente situatie kan de termijn van 24 uur worden versoepeld, maar in beide gevallen moeten de aanbieder en het platform hiervan op de hoogte worden gebracht.
7.3. Wanneer u een afspraak wenst te verzetten dient u telefonisch of per e-mail contact op te nemen met het platform. U kunt contact opnemen met het platform van maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 16.00 en vrijdag om 9.00 uur tot 15.30.
8. E-mails:
8.1. Uw e-mailadres kan worden gebruikt om e-mails te versturen over soortgelijke diensten die u eerder heeft gekocht. U kunt zich hiervoor altijd afmelden. Als u geen e-mails wenst te ontvangen, schrijf dan een bericht naar: hallo@descharensliep.nl
9. Wijziging voorwaarden
Door deze algemene voorwaarden te accepteren, accepteert u ook dat deze algemene voorwaarden van toepassing zijn op toekomstige aankopen van diensten via het platform.
10. Wijziging voorwaarden
Het platform heeft het recht deze voorwaarden te allen tijde te wijzigen. De toepasselijke voorwaarden verschijnen altijd op www.descharensliep.nl
Algemene voorwaarden voor de aanbieders:
1. Wat haal je uit het platform?
1.1. Lid worden van het platform is gratis. Als aanbieder op het platform krijgt u een compleet merk, website, boekingskalender, marketing, klanten en netwerk.
2. Kan iemand er van leven?
2.1. Het platform neemt geen verantwoordelijkheid voor de acties van de individuele aanbieders en kan daarom niet elke week klanten garanderen.
3. De klanten
3.1. De klanten die een aanbieder via het platform krijgt, zijn de klanten van het platform. De aanbieder mag dus geen contact zoeken met de klanten en onderlinge afspraken maken. Alle inkomsten en extra verkopen die door de klanten van het platform worden gemaakt, worden verdeeld volgens een wederzijds aanvaardbare overeenkomst.
3.2. De boeking van een klant kan worden gewijzigd in relatie tot het aantal messen totdat de service is uitgevoerd. Wel dient de klant altijd te betalen voor het minimum aantal messen dat de slijper in het boekingssysteem heeft ingevoerd.
4. Annulering van het platform
Een aanbieder kan zich op elk moment afmelden voor het platform. Wel geldt een opzegtermijn van 14 dagen, waarin verwacht wordt dat de aanbieder bij boekingen van klanten doorgaat met het slijpen van messen.
5. Belasting
Het platform is niet verantwoordelijk voor de vereffening van belastingen, btw, enz. voor de aanbieder, omdat het de verantwoordelijkheid is van elke individuele aanbieder om de verrekening van belastingen, btw, enz. af te handelen. In verband met verleende diensten in overeenstemming met de wetgeving die op elk moment van kracht is.